admin
07-03-19 0 Odsłon


Praca na stanowisku:KOORDYNATOR INWENTARYZACJI - KSIĘGOWA
księgowy

Miejsce Pracy
Toszecka 102, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Obowiązki:
Wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe 3 lata na identycznym lub podobnym stanowisku; umiejętność prowadzenia inwentaryzacji i ewidencji i naliczania amortyzacji majątku trwałego; znajomość zasad księgowania; znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych z zakresu objętego obowiązkami; dokładność; sumienność; samodzielność; zakres zadań: prowadzenie inwentaryzacji ciągłej; księgowanie faktur i prowadzenie rejestrów VAT zakupu majątku trwałego, sporządzanie dekretów, rozliczanie zakupów; wycena dokumentów majątku trwałego i prowadzenie analitycznej kartoteki i majątku trwałego w tym naliczanie amortyzacji; prowadzenie dziennika korespondencji biura, w tym rejestracja faktur zakupu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice

Oferujemy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: 3 000 - 3 200 PLN
zł brutto

Opis


Wymagania
zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne","średnie zawodowe, ekonomiczne

Dane Pracodawcy
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Polska
śląskie
m. Gliwice
Gliwice
Gliwice Toszecka 102

Kontakt
sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
tel.
email:rekrutacja@obrum.gliwice.pl



QR code

Inne oferty pracy:

BuyCoinNow

miracle telecom


Donate Bitcoin

Kategorie

Strona główna - Oferty Pracy

Polecane


Praca.eua.pl - Oferty pracy z Polski oraz zagraniczne, Baza CV