admin
15-11-17 0 Odsłon

Praca na stanowisku:CUSTOMER CARE REPRESENTATIVE
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Miejsce Pracy
Bokserska 66A, 02-690 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Obowiązki:
obsługa klientów sklepu internetowego dot. płatności, zwrotów, reklamacji

Oferujemy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN


Opis
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Wymagania
wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
języki: szwedzki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły","angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Inne wymagania: komunikatywność, umiejętność pracy w grupie; doświadczenie w obsłudze klienta; doświadczenie w obsłudze ERP i CRM wraz z Microsoft AX i Dynamics CRM będzie dodatkowym atutem; biegła znajomość języka angielskiego oraz szwedzkiego. Obowiązki: obsługa klientów sklepu internetowego dot. płatności, zwrotów, reklamacji. Pracodawca oferuje: możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, atrakcyjne biura w Warszawie, konkurencyjne stawki. Praca w przedziale godz. 8:00-18:00 + weekendy (maksymalnie 2 razy w miesiącu). Miejsce pracy: Warszawa. Zgłoszenia mailowe, telefoniczne, osobiste: kwe@krm.ag, recruitmentpl@krm.ag, 882 653 442, 668 217 280.

Dane Pracodawcy
KRM (POLAND) Sp. z o.o.
Polska
mazowieckie
m.st. Warszawa
M.st. Warszawa
Warszawa Bokserska 66A

Kontakt
sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
tel.882 653 442
email:recruitmentpl@krm.ag


Telefon: 882 653 442

Inne oferty pracy:


Polecane


Praca.eua.pl - Oferty pracy z Polski oraz zagraniczne, Baza CV